تورم در طول یک دهه گذشته نوسانات شدیدی را تجربه کرده و البته طیف گسترده ای شهروندان ایرانی از این مسئله دل خوشی ندارند ، با این حال دولت یازدهم موفق شد بعد از حدود یک دهه تورم لجام گسیخته را کنترل کرده و این نرخ را پس از سال ها تک رقمی کند.
فناوری اطلاعات پارمیس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
فناوری اطلاعات پارمیس تولید کننده نرم افزار های مالی ، اداری و سازمانی
هزینه یابی
روشهای هزینه یابی در واقع روشها و نظامهایی می باشند که منجر به انجام ثبت های حسابداری و تهیه گزارشاتی می گردند که مدیریت را در ارتباط با کنترل هزینه های مواد، دستمزد و سربار کمک و یاری می نمایند.هزینه یابی به دو روش هزینه یابی جذبی و هزینه یابی مستقیم (متغیر) صورت می پذیرد در ذیل به توضیح مختصری راجب هر کدام می پردازیم.
هزینه یابی جذبی : در این روش سربار ثابت ساخت برای تولید کالاهای مورد نظر در واحدهای تولیدی جذب محصولات تولید شده می گردد و پس از فروش کالالها در بخش بهای تمام شده کالا ثبت می گردد به بیان دیگر هزینه های تولیدی اعم از هزینه هایی که برای تولید و ساخت مواد مستقیم ، دستمزد پرداختی مستقیم ، سربار متغیر ساخت ، سربار ثابت ساخت و یا هزینه هایی که برای تولید کالاهای در جریان تولید می پردازیم را گویند از طرفی کالاهای تولیدی فروش نرفته ، مقادیری از سربار ثابت تحقق یافته دوره جاری را به دوره آتی منتقل می کنند
نکته : سود و زیان و بهای تمام شده کالای فروش رفته تابعی از حجم فروش است.
هزینه یابی مستقیم یا متغیر : این روش شامل هزینه هایی است که به طور مستقیم با تولید کالای مورد نظر در ارتباط است و به بیان دیگر با افزایش هزینه های تولید و ساخت کالا این نوع از هزینه نیز افزایش می یابد و به گونه ای با حجم کالای تولیدی در ارتباط مستقیمی قرار دارد.به عنوان مثال : برای تولید و ساخت کالا هزینه هایی را مانند مواد مستقیم ، دستمزد مستقیم ، سربار متغیر ساخت و هزینه هایی از این دست را باید بپردازیم تا کالا تولید گردد بنابراین به تمامی هزینه های مستقیم و متغیر از مرحله فراهم آوردن مواد کالا تا آخرین هزینه برای کالا که با عنوان بهای تمام شده کالا در نظر میگیریم را هزینه یابی مستقیم گوییم که باید هزینه های انجام شده را در هزینه های دوره ای و در صورت حساب سود و زیان ثبت کنیم علاوه بر این در این روش باید دو حساب کنترل سربار ساخت و دو حساب سربار جذب شده ، یکی برای سربار ثابت و دیگری برای سربار متغیر مورد استفاده قرار می گیرد.
سربار ساخت : به هزینه ای که برای تولید کالا منظور میکنیم گویند مانند اجاره بهای محل مورد نظر ، هزینه استهلاک حقوق و دستمزد کارکنان که این میزان هزینه به تعداد تولید کالا بستگی ندارد.
نکته : هزینه های غیر تولیدی همچون هزینه های اداری و تشکیلاتی ، هزینه های توزیع و فروش در صورت سود و زیان در بخش هزینه های مستقیم ثبت می گردند....
برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید
نرم افزار حسابداری ، نرم افزار حسابداری شرکتی ، نرم افزار یکپارچه ، صندوق فروشگاهی ، نرم افزار حسابداری شخصی ، نرم افزار حسابداری موبایل ، نرم افزار حسابداری بازرگانی ، نرم افزار حسابداری تولیدی
فناوری اطلاعات پارمیس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
فناوری اطلاعات پارمیس تولید کننده نرم افزار های مالی ، اداری و سازمانی
در سازمانها و کسب و کارهای در ابعاد کوچک و بزرگ، یکی از مهمترین دغدغه های مدیران و مسئولین، مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان است. مشتریان در واقع سرمایه های یک سازمان یا شرکت می باشند که با حفظ و مدیریت روابط سازمان با آنها، میتوان رضایت مشتریان سابق را همواره جلب کرد و مشتریان بالقوه را نیز، به مشتریان دائمی تبدیل کرد.
CRM یا همان مدیریت ارتباط با مشتریان مخفف عبارت Customer Relationships Management می باشد که یک استراتژی تجاری طراحی شده برای کاستن هزینه ها و افزایش منافع یک سازمان در راستای استحکام وفاداری به مشتریان می باشد. CRM به عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند که از تکنولوژی بهره میگیرد، به جمع آوری اطلاعات مشتریان، افزایش سرعت عمل پرسنل در پاسخگویی به مشتریان، که در نهایت به جلب رضایت آنها منجر می شود و همچنین افزایش میزان فروش کمک خواهد کرد.
به صورت کلی وظیفه CRM این است که مشتریان را در یک سیستم یکپارچه بازاریابی، فروش و پشتیبانی در هر نقطه ای که قرار دارند پوشش دهد و در سریعتر رسیدن به هدف نهایی، سازمان را یاری کند. به عبارت دیگر می توان گفت CRM مفهومی است که در آن سه عامل(مشتری، فرآیندها، تکنولوژی یا فناوری) به موازات هم و همه در جهت رسیدن به هدفی واحد، که بهینه سازی ارتباط مشتریان با یک سازمان یا واحد تولیدی می باشد در حرکت هستند.
ستاره ها
• ارتباط با نرم افزار مالی
• ارتباط با خدمات پس از فروش
• ثبت پیش فاکتور
• ارتباط با Voip
• نمایش سوابق مشتری
• تحت وب بودن
• داشبورد مدیریتی
• سادگی در ثبت فعالیت
برخی از امکانات
• امکان معرفی شخص
• امکان معرفی کاربر
• امکان تعیین دسترسی برای کاربران
• امکان معرفی فعالیت های مختلف
• امکان نمایش مشخصات مشتری
• امکان ارجاع فعالیت ها به دیگر کاربران
• امکان گزارش فعالیت ها بر اساس تاریخ ، مشتری
• امکان جستجو مشتری براساس اسم و کد مشتری
• امکان نمایش و انتخاب محصولات معرفی شده در نرم افزار
• امکان ثبت پیوست انواع ضمائم (Word،PDF،Excel و غیره)
• امکان تنظیم قرار جلسه ملاقات
• امکان ثبت یادآوری
• ارسال پیامک
برخی از گزارشات
• آمار عملکرد دپارتمان ها
• گزارش فعالیت های ثبت شده توسط کاربر
• گزارش فعالیت های باز توسط کاربران
• گزارش فعالیت های ارجاعی کاربران
• لیست مشتریان
• لیست کاربران
• لیست قرار ملاقات ها
• لیست برنامه ها و پروژه ها
• لیست مکالمات
تصاویر نرم افزار حسابداری پارمیس استار - زیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM
اهداف سیستم ارتباط با مشتری
اجزای تشکیل دهنده CRM
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری چگونه می تواند سود آور باشد؟
برای آشنایی بیشتر با مفاهیم سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM به مقاله مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM مراجعه فرمایید
برای مشاهده روی تصویر زیر کلیک کنید.
فناوری اطلاعات پارمیس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
فناوری اطلاعات پارمیس تولید کننده نرم افزار های مالی ، اداری و سازمانی