نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس-نرم افزار یکپارچه ERP استار-نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه
نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس-نرم افزار یکپارچه ERP استار-نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه

مزیت استفاده از نسخه آزمایشی قبل از خرید نرم افزار حسابداری چیست؟

امروزه تنوع انواع نرم افزار حسابداری به جایی رسیده است که در بسیاری از موارد صاحبان کسب و کارها برای خرید نرم افزار حسابداری مناسب ماه ها وقت صرف میکنند تا اطلاعات کافی درباره نسخه های مختلف یک نرم افزار حسابداری را بدست بیاورند و نظرات کاربران هریک از این نرم افزارها را جویا شوند و متاسفانه نهایتاً همچنان در انتخاب نهایی خود مردد هستند.

این تنوع باعث سردرگمی بیشتر کاربران برای انتخاب محصول مناسب و کارآمد می شود. چه بسا افراد زیادی در چند سال اول برای شروع حسابداری در کسب و کارشان از یک نرم افزار حسابداری استفاده میکنند اما بعد از گذشت چند سال، مشکلاتی که از همان اول برای استفاده از آن نرم افزار حسابداری با آن دست به گریبان بودند، آزاردهنده می شود و عدم سرویس دهی و خدمات پشتیبانی مناسب منجر می شود تا کاربر ترجیح دهد از نرم افزار حسابداری دیگری استفاده کند و داده های پیشین خود را با صرف وقت و دقت بالا در نرم افزاری دیگر وارد نماید. متاسفانه این فرآیند بارها و بارها توسط برخی مشتریان محترم پارمیس گزارش شده است و ما خرسندیم که توانستیم با خدمت رسانی شایسته و با کیفیت رضایت خاطر مشتریان خود را جلب نماییم.

 

اما سوال اینجاست که برای انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب چه روشی توصیه می شود؟

 

نسخه آزمایشی نرم افزار حسابداری پارمیس

 

تفاوت هایی که هر نرم افزار حسابداری با دیگر نرم افزارها دارد مسئله ای است بدیهی. اصول حسابداری در تمام نرم افزارها به صورت یکسان رعایت شده است اما دیدگاه هر شرکت برای تولید نرم افزار متناسب با نیاز مشتریان مختلف، متفاوت است. تفاوت اصلی در گردآوری امکاناتی است که هر شرکت و هر نرم افزار حسابداری برای کاربرانش فراهم میکند.

به طور مثال پارمیس که از سال 1383 به صورت رسمی فعالیت خود را در عرصه تولید نرم افزار آغاز کرده است، با توجه به شناخت بازار و نیازهای اساسی اقشار مختلف کسب و کارها و در نتیجه تحلیل هایی که روی نیازهای مشتریان خود انجام داده است، در طی این سالها همواره نرم افزارهای خود را توسعه داده و محصولات جدیدتری را همگام با پیشرفت تکنولوژی به بازار عرضه کرده است. پارمیس نسخه های مختلفی از نرم افزار حسابداری خود را برای کسب و کارهای کوچک، متوسط، بزرگ و حتی شخصی و خانوادگی عرضه کرده است که هریک متناسب با نوع کاربرانش و نیازهای اساسی مشتریان امکاناتی را در حوزه حسابداری به کاربران ارائه می کند.

اما روشی که برای انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب برای هر فردی توصیه می شود این است که علاوه بر مطالعه کافی و دقیق درباره امکانات هر نرم افزار از معتبرترین منبع یعنی وبسایت رسمی آن نرم افزار، نسخه آزمایشی نرم افزار حسابداری مورد نظر را نیز نصب کنند.

 

نسخه آزمایشی چیست؟

یک نرم افزار حسابداری مورد اطمینان، نرم افزاری است که نسخه ای را به صورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار دهد. این روش نه تنها موجب جلب اطمینان 100 درصدی مشتریان می شود بلکه اصل مشتری مداری را نیز حفظ میکند. نسخه آزمایشی نرم افزار نه تنها تمامی اطلاعات مربوط به نرم افزار را به کاربران منتقل میکند، بلکه به کاربر امکان تجربه کار با نرم افزار و مشاهده رابط کاربری نرم افزار را نیز میدهد که خود عامل بسیار مهمی برای کار کردن با نرم افزار حسابداری می باشد که قطعاً قابلیت های آن را نمیتوان به درستی در متون و توضیحات درباره برنامه حسابداری گنجاند. در نتیجه تجربه کار با امکانات نرم افزار از نزدیک به کاربر امکان این را میدهد که یک انتخاب آگاهانه داشته باشد.


برای مطالعه متن کامل این مقاله لطفاً به لینک زیر در سایت پارمیس مراجعه کنید

https://parmisit.com/support/training-center/articles/item/2422


نرم افزار حسابداری ، نرم افزار حسابداری شرکتی ، نرم افزار یکپارچه ، صندوق فروشگاهی ، نرم افزار حسابداری شخصی ، صندوق فروشگاهی ابری ، نرم افزار حسابداری بازرگانی ، نرم افزار حسابداری تولیدی

  

فناوری اطلاعات پارمیس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

 

  آپارات پارمیس توییتر پارمیس  فیسبوک پارمیس  گوگل پلاس پارمیس  اینستاگرام پارمیس  لینکدین پارمیس  تلگرام پارمیس

  

فناوری اطلاعات پارمیس تولید کننده نرم افزار های یکپارچه مالی ، اداری و سازمانی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.