نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس-نرم افزار یکپارچه ERP استار-نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه
نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس-نرم افزار یکپارچه ERP استار-نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه

با پارمیس 360 بیشتر آشنا شوید

پارمیس آی تی :  برای صاحبان هر کسب و کار کوچک یا بزرگ ، اصلی ترین دغدغه رسیدگی دقیق به امور مالی و دسترسی جامع و کامل به حساب و کتاب های خود در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی که هستند ، بدون هیچگونه محدودیت در دسترسی است . امروزه نرم افزار های حسابداری مختلفی برای رفع این دغدغه ها توسط شرکت های مختلف ارائه شده اند . اما همواره معضل هایی وجود داشته که تحت پوشش هیچ یک از این نرم افزار ها قرار نگرفته اند و یا امکانات اضافی در آن ها وجود داشته اند که بلا استفاده باقی مانده و فقط هزینه ی اضافی بدون بهره برداری برای مدیران بوده است .

  شرکت پارمیس آی تی با شناسایی و مطالعه ی این معضلات و دغدغه ها ، اقدام به ارائه ی راهکاری با نام پارمیس 360 کرده است . این راهکار مبتنی برفضای ابری (cloud) ، برای اولین بار در ایران توسط این شرکت معرفی شده است و با امکانات کامل و قابلیت هایی بی نظیر ، بهترین انتخاب برای هلدینگ ها ، مجتمع های تجاری ، شرکت های بزرگ و کوچک و ... است .

  پارمیس 360 یک راهکار جامع و به اصطلاح مالتی پلتفرم است . به این معنا که شما می توانید با استفاده از دستگاه ها و سیستم عامل های مختلفی که در دسترس دارید ، به آسانی به تمام اطلاعات مورد نیازتان مانند گزارشات صندوق ها ، گزارشات بانک ها ،جمع فروش روزانه و ماهانه و بسیاری موارد دیگر دسترسی داشته باشید .

  با توجه به شناختی که یک مدیر از نیاز های کسب و کار خود دارد ، بهره گیری از یک نرم افزار کامل با همه ویژگی هایی که برای کار خود لازم می بیند ، همچنین هوشمندی در انتخاب امکانات مورد نیاز و هزینه های جانبی آن ، موضوعی مهم و چالش برانگیز است . تیم مشاوران شرکت پارمیس آی تی با توجه به این مسئله و چالش ، امکانات راهکار پارمیس 360 را به طور اختصاصی برای نیازهای مشتریان ارائه می دهند و از این رو در انتخابی صحیح و به صرفه ، بدون هیچگونه امکانات اضافی غیر کاربردی و هزینه ی تراشی ، مدیران را به بهترین نحو یاری می نماید .

  در ادامه به معرفی بیشتر امکانات پارمیس 360 می پردازیم  و با مزایای آن آشنا می شویم :

با پارمیس 360 بیشتر آشنا شوید

پرتال مدیریتی

  این نرم افزار جامع در پرتال مدیریتی خود امکان دسترسی 24 ساعته از هر مکان را از طریق وب فراهم کرده است . با این پرتال شما می توانید برای محصولات و خدمات خود عکس بگذارید ، کالا و خدمتتان را دسته بندی کنید ، مشتریان و سفارشات آن ها را مدیریت کنید و به زیر سیستم های حساب ها ، انبار ، خزانه و کالاهایتان دسترسی داشته باشید . هم چنین می توانید حقوق دسترسی کاربران را مدیریت کنید و به کاربران خاص خود ، صندوق و بانک مورد نظرتان را اختصاص دهید .

  از امکانات دیگر این پرتال گزارش گیری از صورتحساب صندوق ها ، بانک ها و اشخاص است . گزارشات جمع فروش به صورت روزانه و ماهانه به تفکیک شعب و کاربران و امکان اخذ این گزارش ها به صورت مجزا و در مجموع ، تنها تعدادی از ویژگی هایی است که با این پرتال مدیریتی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید و از آن ها بهره ببرید . مشاوران پارمیس 360 در انتخاب این امکانات متناسب با نوع کسب و کارتان ، شما را به طور کامل و دقیق راهنمایی می کنند .

اپلیکیشن های فروش پارمیس اسمارت

    نرم افزار های فروش پارمیس اسمارت برای اولین بار در ایران ، مبتنی بر سیستم عامل های مختلف تولید و عرضه شده است . پارمیس 360 بر سیستم عامل های  مختلفی مانند Windows ، IOS ، Android ، Mac و ... امکان نصب و اجرا دارد . از این رو با هر امکاناتی که دارا هستید می توانید از این نرم افزار استفاده کنید و حتی از چند طریق و دستگاه به آن دسترسی داشته باشید .

پارمیس اسمارت روی کارتخوان!

  از دیگر امکانات پرکاربرد پارمیس 360 کارتخوان های اندرویدی بانکی با قابلیت اتصال به پرتال مدیریتی است . حتی اگر خرده فروش هستید و کسب و کاری کوچک مانند یک مغازه یا کارگاه کوچک دارید ، با نصب پارمیس اسمارت روی کارتخوان اندرویدی ، یک صندوق فروش سیار و بدون محدودیت در فضای استفاده خواهید داشت که بهترین انتخاب برای شما خواهد بود . ویژگی خاص و منحصر به فرد این دستگاه قابلیت تعامل با سیستم های پرداخت بانک ها و ارائه ی فاکتور فروش به صورت همزمان است . ویژگی های دیگر پارمیس اسمارت به شرح زیر است :

  • کاهش هزینه های اولیه با داشتن 3 دستگاه در 1 دستگاه ( دستگاه صدور فاکتور اندرویدی ، کارت خوان و پرینتر )

  • کاهش چشمگیر هزینه های ثانویه شامل هزینه های نگهداری و ملزومات مصرفی

  • قابلیت حمل و نقل آسان و ظرفیت باتری بالا

  • قابلیت اتصال به cloud از طریق WIFI و یا دیتا 3G و 4G

  و ...

 برای مطالعه ی مطلب و آگاهی بیشتر به وبسایت پارمیس آی تی مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.