نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس-نرم افزار یکپارچه ERP استار-نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه
نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس-نرم افزار یکپارچه ERP استار-نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه

پارمیس، میزبان شما در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، تولید کننده نرم افزارهای حسابداری، مالی و یکپارچه سازمانی پس از حضور در نمایشگاه های معتبر داخلی و خارجی در طی سالهای گذشته، امسال در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، در بخش اپلیکیشن های تلفن همراه، حضور خواهد داشت و میزبان میهمانان، بازدیدکنندگان و کاربران محترم پارمیس خواهد بود.

 

پارمیس در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

 

این نمایشگاه که در بخش شبکه های اجتماعی، بین الملل، بازی و هنرهای دیجیتال، دانش و فناوری دیجیتال، کسب و کارهای نوپا (استارت آپ) و ... برگزار میشود، همه ساله میزبان تعداد زیادی از بازدید کنندگان و علاقه مندان به حوزه دیجیتال می باشد که در این نمایشگاه با فناوری ها و محصولات کاربردی دیجیتالی آشنا می شوند و از این طریق جدیدترین دستاوردهای این حوزه را از نزدیک مشاهده میکنند.

 

اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه، محصول رایگان شرکت فناوری اطلاعات پارمیس برای پلتفرم های اندروید و iOS که از چند سال پیش در مارکت های مختلف نرم افزاری منتشر شد و اکنون نیز بیش از 200000 کاربر فعال دارد، به عنوان محصول کلیدی و اصلی پارمیس برای عرضه در این نمایشگاه به همگان معرفی می شود.

 

از جمله دیگر اپلیکیشن های پارمیس در حوزه حسابداری نیز میتوان به اپلیکیشن پارمیس اسمارت، به عنوان زیر مجموعه ای از نرم افزار یکپارچه ERP پارمیس استار اشاره کرد؛ که در دو نسخه مدیران و کاربران جهت سهولت دسترسی به داده های نرم افزار یکپارچه و مدیریت دیجیتالی و یکپارچه کسب و کار در اختیار کاربران قرار میدهد.

 

از دیگر محصولات پارمیس برای تلفن همراه، میتوان به اپلیکیشن سازمان همراه اشاره کرد که توسط پارمیس به صورت اختصاصی برای سازمان ها و شرکت ها طراحی می شود تا به عنوان واسطی میان کاربران و مشتریان با کسب و کارها باشد.

 

علاقه مندان جهت بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، میتوانند در تاریخ 20 لغایت 26 آبان ماه 96 از ساعت 10 الی 20 به محل نمایشگاه واقع در مصلی امام خمینی (ره) تهران مراجعه نمایند.

منتظر حضور گرم شما در غرفه پارمیس، واقع در بخش نرم افزارهای تلفن همراه هستیم...

جشنواره تخفیف ویژه شانزدهمین تولد نرم افزار حسابداری پارمیس

16 سال پیش در چنین روزی کلید اولیه برای موفقیت زده شد و به طبع آن پارمیس شکل گرفت...

مجموعه پر افتخار پارمیس پس از 16 سال تلاش مستمر توانسته در میان کاربرانی که پارمیس را میشناسند، با سربلندی در مسیر تعالی و پیشرفت قدم بردارد...


 تخفیف ویژه نرم افزار حسابداری پارمیس


به منظور ارج نهادن به همراهی تمامی همراهان پارمیس، امسال تخفیف استثنایی جشنواره شانزدهمین تولد پارمیس را برای همگان در نظر گرفته ایم که پیشکش و هدیه ای باشد به پاس قدردانی از این همراهی ...

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و برخورداری از تخفیف ویژه 30% جشنواره تولد 16 ساگی پارمیس، از 10 تا 15 آبان ماه با کارشناسان پارمیس در بخش فروش به شماره 02187759000 تماس حاصل و از این تخفیف استثنایی بهره مند شوید.

 

ادامه خبر» جشنواره تخفیف ویژه شانزدهمین تولد نرم افزار حسابداری پارمیس

 

نرم افزار حسابداری ، نرم افزار حسابداری شرکتی ، نرم افزار یکپارچه ، صندوق فروشگاهی ، نرم افزار حسابداری شخصی ، نرم افزار حسابداری موبایل ، نرم افزار حسابداری بازرگانی ، نرم افزار حسابداری تولیدی

  

فناوری اطلاعات پارمیس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید 

 

  آپارات پارمیس توییتر پارمیس  فیسبوک پارمیس  گوگل پلاس پارمیس  اینستاگرام پارمیس  لینکدین پارمیس  تلگرام پارمیس

  

فناوری اطلاعات پارمیس تولید کننده نرم افزار های یکپارچه مالی ، اداری و سازمانی