نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس-نرم افزار یکپارچه ERP استار-نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه
نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس-نرم افزار یکپارچه ERP استار-نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه

چه کسب و کارهایی باید از صندوق فروشگاهی ابری استفاده کنند؟

 

به تازگی در دنیای نرم افزار حسابداری، تحولاتی در حال شکل گیری است و مفهوم جدیدی پا به این حوزه گذاشته است. صندوق فروشگاهی ابری مفهوم جدیدی است که دارندگان صندوق فروشگاهی همواره به دنبال آن بوده اند.

صندوق های فروشگاهی فعلی که در اکثر کسب و کارها دیده می شود مبتنی بر ویندوز هستند و تجهیزات سخت افزاری مختلفی را با خود به همراه دارند. صاحبان این نوع صندوق فروش از عملکرد این دستگاه رضایت کافی دارند اما صندوق فروشگاهی مبتنی بر ویندوز محدودیت هایی را برای برخی کسب و کارها نیز به وجود می آورد. از همین رو شرکت های وارد کننده تجهیزات سخت افزاری، در اقدامی تازه، از سخت افزارهای جدیدی رونمایی کرده اند که کار را برای صاحبان کسب و کارها خصوصاً خرده فروشی ها بسیار ساده کرده است. 

 

صندوق فروشگاهی ابری برای خرده فروشی

 

نرم افزار صندوق فروشگاهی اندرویدی در واقع عملکردی مشابه انواع دیگر صندوق فروشگاهی دارد اما در این دستگاه ما شاهد کوچکتر شدن ابعاد و یکپارچه سازی سخت افزارها و در عوض افزایش عملکرد و کارایی آن ها هستیم.

اولین و مهمترین بازتابی که  در صندوق فروشگاهی ابری وجود دارد و توجه بسیاری از صاحبان کسب و کارها را به خود جلب کرده است بهره مندی از تکنولوژی ابری و یا کلود می باشد. این تکنولوژی قابلیت ذخیره سازی داده ها و اطلاعات را در فضایی مطمئن فراهم می کند. به گونه ای که به راحتی میتوان از این اطلاعات در مکانی دیگر و با سایر دستگاه ها استفاده کرد.

یکی از مزیتهای سیستم عامل اندروید برای پیاده سازی این صندوق فروشگاهی نیز متن باز بودن آن است که دست برنامه نویسان برای نوشتن برنامه های قدرتمند بسیار باز است در نتیجه میتوان تحولات نرم افزاری برای این حوزه را همواره در نظر داشت.

حال ممکن است بسیاری از افرادی که در خرده فروشی ها مشغول به فعالیت هستند، این سوال را از خود بپرسند که آیا نیاز است که از این نوع صندوق فروشگاهی استفاده کنند یا خیر؟

 

برای مطالعه متن کامل این مقاله لطفاً به لینک زیر در سایت پارمیس مراجعه کنید

https://www.parmisit.com/support/training-center/articles/item/2426

 

نرم افزار حسابداری ، نرم افزار حسابداری شرکتی ، نرم افزار یکپارچه ، صندوق فروشگاهی ، نرم افزار حسابداری شخصی ، صندوق فروشگاهی ابری ، نرم افزار حسابداری بازرگانی ، نرم افزار حسابداری تولیدی

  

فناوری اطلاعات پارمیس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

 

  آپارات پارمیس توییتر پارمیس  فیسبوک پارمیس  گوگل پلاس پارمیس  اینستاگرام پارمیس  لینکدین پارمیس  تلگرام پارمیس

  

فناوری اطلاعات پارمیس تولید کننده نرم افزار های یکپارچه مالی ، اداری و سازمانی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.