نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس-نرم افزار یکپارچه ERP استار-نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه
نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس-نرم افزار یکپارچه ERP استار-نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه

صندوق فروشگاهی اندرویدی چه تفاوتی با انواع دیگر صندوق فروشگاهی دارد؟

نرم افزار صندوق فروشگاهی اندرویدی

 

اگر دنیای حسابداری را به صورت مستمر دنبال کرده باشید، حتما از ورود انواع صندوق فروشگاهی اندرویدی جدید به بازار مطلع هستید. اخیراً برخی شرکت های وارد کننده تجهیزات صندوق فروشگاهی اقدام به وارد کردن دستگاه های جدیدی کرده اند که در نوع خود تحولی عظیم در کسب و کارهای فروشگاهی و علی الخصوص خرده فروشی ها می باشند.

این دستگاه های جدید، صندوق فروشگاهی اندرویدی یا پوز اندرویدی هستند. همانطور که از نامشان پیداست این دستگاه ها در واقع عملکرد صندوق های فروشگاهی ویندوزی فعلی را دارند با این تفاوت که در نسخه اندروید ارائه می شوند.

پوز اندرویدی در کسب و کارهای خرده فروشی بسیار  کارآمد می باشد. یکی از مهمترین دلایل این مسئله ابعاد و اندازه این تجهیزات نسبت به صندوق های فروشگاهی ویندوزی می باشد. این دستگاه ها در ابعاد دستگاه های پوز و کارتخوان ها می باشند.

اصلی ترین تفاوت این دو نوع صندوق فروشگاهی که در نگاه اول نیز کاملاً پیداست، اجزای تشکیل دهنده اینها می باشد. سیستم پوز فروشگاهی شامل سخت افزارهایی از جمله مانیتور فروشنده، نمایشگر مشتری، بارکدخوان، فیش پرینتر، صندوق پول، کیسِ کامپیوتر، موس و کیبورد می باشد. (در صورت touch یا لمسی بودن مانیتور، نیازی به موس و کیبورد نیست). معمولاً این سیستم به چند ترازوی فروشگاهی نیز متصل می گردد که ارتباط بین سیستم پوز فروشگاهی و ترازو به صورت شبکه و یا از طریق بارکد روی فیش ایجاد می شود. در حالیکه صندوق فروشگاهی اندرویدی نیاز به این تجهیزات ندارد و خود به تنهایی می تواند کل فرآیند خرید را کنترل کند.

 نرم افزار صندوق فروشگاهی و صندوق فروش

 

پوز اندرویدی همچون یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی کامل عمل میکند. به این ترتیب که دارنده این دستگاه می تواند محصولات خود را در برنامه وارد کند و در هر لحظه امکان فروش محصولات را به مشتریان خواهد داشت. همزمان علاوه بر حسابداری کسب و کار و صدور فاکتورهای مربوطه، مشتریان امکان پرداخت نقدی یا از طریق کارتخوان را با استفاده از همین دستگاه خواهند داشت و نهایتاً با پرینت فاکتور با همین دستگاه، گزارش خرید به مشتری تحویل داده خواهد شد.

در حال حاضر اکثر فروشگاه های خرده فروشی اعم از لباس و کفش و ... از صندوق فروشگاهی ویندوزی استفاده می کنند. اما عموماً کسب و کارهایی که دارای فضای بزرگی هستند، دور بودن از صندوق فروش کار را کمی برای صاحبان این کسب و کارها دشوار میکند. از طرفی کسب و کارهایی که فضای کوچکی دارند نیز توانایی نگه داری تجهیزات این نوع صندوق فروشگاهی (صندوق فروشگاهیویندوزی) را ندارند.

 


برای مطالعه متن کامل این مقاله لطفاً به لینک زیر در سایت پارمیس مراجعه کنید

https://parmisit.com/support/training-center/articles/item/2424



 

نرم افزار حسابداری ، نرم افزار حسابداری شرکتی ، نرم افزار یکپارچه ، صندوق فروشگاهی ، نرم افزار حسابداری شخصی ، صندوق فروشگاهی ابری ، نرم افزار حسابداری بازرگانی ، نرم افزار حسابداری تولیدی

  

فناوری اطلاعات پارمیس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

 

  آپارات پارمیس توییتر پارمیس  فیسبوک پارمیس  گوگل پلاس پارمیس  اینستاگرام پارمیس  لینکدین پارمیس  تلگرام پارمیس

  

فناوری اطلاعات پارمیس تولید کننده نرم افزار های یکپارچه مالی ، اداری و سازمانی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.