نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس-نرم افزار یکپارچه ERP استار-نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه
نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس-نرم افزار یکپارچه ERP استار-نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه

با ثبت رای ارزشمندتان از پارمیس در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران حمایت کنید


شرکت فناوری اطلاعات پارمیس که طی چند سال اخیر در جشنواره های بسیاری حضور داشته است و موفق شده که افتخارات ارزشمندی را در پرونده پارمیس به ثبت برساند، امسال برای چندمین سال متوالی در دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران حضور دارد.

پارمیس همراه در سالهای 94 و 95 به عنوان برترین اپلیکیشن کاربردی و کسب و کار از نگاه مردم انتخاب شد و همچنین در سال گذشته نیز کاندیدای بهترین اپلیکیشن کاربردی از دیدگاه داوران معرفی شد.

پارمیس امسال در دو بخش وب و اپلیکیشن در این جشنواره شرکت نموده است. به این صورت که در بخش وبسایت، سایت ParmisIT.com و در بخش اپلیکیشن نیز اپلیکیشن رایگان حسابداری شخصی پارمیس همراه را در گروه اپلیکیشن های کاربردی برای رقابت در جشنواره به ثبت رسانده است.

جشنواره وب و موبایل ایران که هر ساله با هدف معرفی بهترین های اپلیکیشن و وبسایت از نگاه مردم و داوران برگزار می شود، امسال نیز در دو بخش مردمی و داوران در حال برگزاری می باشد. به همین منظور از شما همراهان همیشگی پارمیس خواهشمندیم که در دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران نیز همچون سالهای گذشته از پارمیس حمایت کنید تا با حمایت های شما کاربران عزیز بتوانیم افتخاری دیگر را نیز به دفتر افتخارات پارمیس اضافه کنیم.

برای ثبت رای به وبسایت پارمیس و همچنین اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه کافیست که به لینک های مربوطه در انتهای این صفحه مراجعه کنید و طبق آموزشی که در همین صفحه قرار گرفته است، تنها در دو مرحله رای مثبت خود را برای حمایت از پارمیس به ثبت برسانید. 

با ثبت رای ارزشمندتان از پارمیس در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران حمایت کنید

 (پایان مهلت رای گیری مردمی: 26 بهمن ماه)

 

رای دادن به اَپ پارمیس همراه � https://goo.gl/dRUjic

 

رای دادن به سایت پارمیس � https://goo.gl/qCPmGe


آموزش  ثبت رای در دو مرحله

(برای بزرگنمایی تصویر روی آن بزنید)

ثبت رای در دهمین جشنواره وب و موبایل برای پارمیس


فناوری اطلاعات پارمیس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

 

  آپارات پارمیس توییتر پارمیس  فیسبوک پارمیس  گوگل پلاس پارمیس  اینستاگرام پارمیس  لینکدین پارمیس  تلگرام پارمیس

رونمایی از تغییرات نرم افزار حسابداری پارمیس 11 در یازدهمین نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس اینبار از محصولات جدید خود در حوزه نرم افزار حسابداری و مالی و علی الخصوص نرم افزار فروشگاهی و صندوق فروشگاهی در یازدهمین نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای رونمایی میکند.

این نمایشگاه تخصصی بین المللی که یکی از مهمترین نمایشگاه ها و گردهمایی های کسب و کارهای فروشگاهی و همچنین صنایع و شرکت های تولید کننده تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری می باشد هم اکنون در حال برگزاری است و از 12 لغایت 15 دیماه 96 از ساعت 9 الی 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر و پذیرای علاقه مندان می باشد.

همراهان و کاربران عزیز پارمیس میتوانند با مراجعه به این نمایشگاه در سالن 35 غرفه 10 از جدیدترین دستاوردها و محصولات پارمیس از نزدیک دیدن نمایند و با کارشناسان پارمیس در این خصوص گفتگو کنند.

مدیرعامل پارمیس در خلال برگزاری این نمایشگاه خاطر نشان کرد: "خوشبختانه امسال با دستانی پر در نمایشگاه حضور داریم و توانستیم جدیدترین محصولات خود را به نمایشگاه عرضه کنیم تا بازدیدکنندگان گرامی بتوانند از این محصولات در راه توسعه کسب و کارشان و مدیریت هرچه بهتر امور مالی فروشگاه خود بهره ببرند.

خرسندیم که یازدهمین نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی بهانه ای شد تا از تغییرات نرم افزار حسابداری پارمیس 11 نیز رونمایی کنیم. پارمیس 11 جدیدترین نسخه نرم افزار حسابداری پارمیس می باشد که کاربران پارمیس از مدتی پیش انتظار دیدن این نسخه و امکانات منحصر به فرد آن را داشتند؛ چرا که پارمیس 11 تحولی عمده در کسب و کارهای فروشگاهی و خرده فروشی ها به وجود می آورد که فرآیند حسابداری فروشگاهی را به مراتب ساده تر از قبل میکند و به راحتی میتوانید با استفاده از تجهیزات صندوق فروشگاهیو اتصال آن به نرم افزار حسابداری پارمیس 11 از یک فروشگاه کوچک خرده فروشی تا یک هایپر مارکت با شعبات مختلف را در محیطی کاربر پسند مدیریت کنید."

از زمان تولد پارمیس تا کنون، بیشترین تغییرات ساختاری را در این نسخه شاهد هستیم که بیش از یکسال و نیم بطول انجامیده است. در ادامه این تغییرات را به اختصار بیان میکنیم.


موشن گرافیک معرفی تغییرات کاربردی پارمیس 11


  • تغییرات ظاهری و بهینه سازی اغلب فرم های نرم افزار
  • امکان تمام صفحه کردن فرم های پرکاربرد مثل فاکتور، فیش صندوق و گزارشات، برای استفاده بهینه از فضای مانیتور
  • تغییرات پایه ای در کلیه گزارشات مثل انعطاف در ساخت گزارشات و خروجی های استاندارد برای اکسل و پی دی اف
  • تغییر ساختاری بانک اطلاعاتی و افزایش امنیت اطلاعات
  • افزایش چشم گیر سرعت نرم افزار
  • افزوده شدن زیر سیستم فروش فروشگاهی با قابلیت های منحصر بفرد برای خرده فروش ها و هایپر مارکت ها
  • تغییر در ورود داده های عددی، تاریخی و ....
  • اضافه شدن ماژول های جدید مثل تلگرام، داشبود مدیریتی، تالار پذیرایی
  • اضافه شدن کالاها به راحتی و بدون نیاز به کیبورد، فقط با تاچ کردن و بارکد کالا
  • قابلیت ورود کالاها توسط بارکدهای وزنی ترازوها و یا اتصال مستقیم به برخی ترازوها بصورت آنلاین
  • امکان تعریف انواع جشنواره ها و تخفیفات
  • قابلیت تعریف مشتریان و انتخاب مشتری در فاکتور با استفاده از کد مشتری، شماره موبایل یا کالر آیدی در هنگام تماس
  • قابلیت ارسال پیامک برای مشتریان در هنگام خرید، تولد و جشنواره ها با استفاده از ماژول پیامک
  • امکان تعیین صف ها و میزها برای صدور همزمان چند فاکتور
  • امکان اتصال مستقیم کارتخوان به نرم افزار بصورتی که مبلغ از طرف نرم افزار ارسال شده و مشتری فقط رمز را وارد میکند
  • امکان تسویه نقدی و ترکیبی
  • وجود مانیتور دوم مشتری برای دنبال کردن فرآیند خرید توسط مشتریان و پخش تیزرهای تبلیغاتی
  • قالب های مختلف چاپی برای فاکتور

و امکانات کاربردی دیگر که این موارد ذکر شده تنها بخشی از قابلیت های جدید صندوق فروشگاهی پارمیس و نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس می باشد که در نسخه پارمیس 11 عرضه می شود.

علاقه مندان برای آشنایی بیشتر با امکانات جدید نرم افزار و مشاهده این قابلیت های کاربردی از نزدیک، میتوانند به غرفه پارمیس در یازدهمین نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی مراجعه کنند. منتظر دیدار شما عزیزان هستیم... وعده دیدار ما:

 

12 لغایت 15 دی ماه 96

ساعت 9 الی 17

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن 35 غرفه 10

 غرفه پارمیس در یازدهمین نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی


فناوری اطلاعات پارمیس میزبان شما در یازدهمین نمایشگاه کالا و تجهیزات فروشگاهی

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، تولید کننده نرم افزارهای حسابداری و مالی برای کسب و کارهای فروشگاهی، تولیدی، بازرگانی، خدماتی و ... با ابعاد کوچک و متوسط می باشد که از سال 1383 در این حوزه به صورت حرفه ای فعالیت میکند و طیف وسیعی از نرم افزارهای مالی را برای کسب و کارهای مختلف تولید نموده است.

پارمیس با اندیشه ارائه خدمات شایسته به تمامی مشتریان و رفع نیاز حسابداری اقشار مختلف کسب و کارها، علی الخصوص اصناف فروشگاهی، امسال در یازدهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای حضور دارد تا ضمن معرفی جدیدترین امکانات نسخه های نرم افزار حسابداری پارمیس، از تازه ترین محصولات خود در حوزه نرم افزارهای مالی و حسابداری فروشگاهی نیز رونمایی کند.

این نمایشگاه که از روز سه شنبه 12 دیماه لغایت جمعه 15 دیماه 1396 از ساعت 9 الی 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، میزبان بازدیدکنندگان گرامی می باشد، با هدف گرد هم آوردن فعالان این صنعت شکل گرفته است تا در فضای نمایشگاهی، تمامی این شرکت ها بتوانند محصولات و دستاوردهای خود را در معرض نمایش قرار دهند.

مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در اینباره میگوید: "امسال در این نمایشگاه با محصولات جدید خود حضور خواهیم داشت تا با عرضه جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه نرم افزارهای فروشگاهی، بتوانیم از نزدیک مشتریان خود را ملاقات کنیم و بر اساس نیازمندی های کسب و کارها، توانمندی و امکانات نرم افزارهای خود را به مشتریان محترم معرفی کنیم تا محصولات پارمیس بتواند به عنوان بهترین، مقرون به صرفه ترین و کاربردی ترین نرم افزار در میان اصناف مختلف شناخته شود و بتوانیم به مشتریان گرامی خود خدمات ارزنده و شایسته ای را ارائه دهیم."

منتظر دیدار شما عزیزان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای هستیم. وعده دیدار ما 12 لغایت 15 دیماه 96 از ساعت 9 الی 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن 35 غرفه 10 (پارمیس)

 

تجهیزات صندوق فروشگاهی

 

اگر میخواهید در طول روز میزان فروشتان را به حداکثر برسانید و در زمان خود و مشتریانتان صرفه جویی کنید؛ سیستم پوز فروشگاهی ارزان ترین، سریع ترین و به صرفه ترین ابزار برای اینکار است...