نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس-نرم افزار یکپارچه ERP استار-نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه
نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس-نرم افزار یکپارچه ERP استار-نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه

اتفاقی که باعث میشود صاحبین کسب و کارها یک نرم افزار حسابداری خریداری کنند

 

زمانی که برای خرید به یک رستوران، فروشگاه لباس، کفش، مواد غذایی و ... وارد میشوید، اگر به محیط اطراف خود دقت کنید خواهید دید که در کانتر فروشگاه، یا همان صندوق، که فرآیند پرداخت در این قسمت انجام میشود، تجهیزاتی از جمله مانیتور، پرینتر، کشو پول، بارکدخوان، کیبورد، ترازو دیجیتال، نمایشگر مشتری، کیس، موس و کارتخوان می باشد. این تجهیزات در کنار یکدیگر مجموعه صندوق فروشگاهی یا پوز فروشگاهی را تشکیل می دهند.

اگر در روزهای شلوغ به یکی از این فروشگاه هایی که مجهز به نرم افزار صندوق فروشگاهی می باشد مراجعه کنید و فرآیند خرید را در این فروشگاه برای دقایقی مشاهده کنید، خواهید دید که در عرض کمتر از 1 دقیقه فرآیند خرید هر مشتری به طول می انجامد و بلافاصله مشتریان بعدی در صف انتظار به نوبت خرید های خود را در کمترین زمان ممکن انجام میدهند.

این مسئله از دیدگاه مشتریان در واقع احترام به حقوق مشتریان و عدم معطلی آنها در این فروشگاه می باشد. حال آنکه مزیت این حالت برای دارندگان صندوق فروشگاهی و صاحبان کسب و کار، فروش بیشتر در طول روز و کارآمد بودن نیروی انسانی از طریق به کار گیری تکنولوژی می باشد.

در حالتی دیگر هنوز هم هستند فروشگاه هایی که به دلایل مختلف از این تجهیزات پیشرفته بهره مند نیستند. تصور کنید که وارد چنین فروشگاهی میشوید که هنوز بعد از گذشت مدتها از ورود صندوق فروشگاهی و نرم افزار حسابداری به بازار، از روش های سنتی و دستی استفاده میکنند. امروزه تصور چنین سرعت عمل ضعیف، هزینه های بالای نیروی انسانی، عدم دقت افراد و خطای انسانی و دیگر موارد امکانپذیر نیست. تنها کافیست که یک مشتری فرآِیند خرید خود را در این دو فروشگاه با یکدیگر مقایسه کند. در این حالت قطعاً به سود فروشگاهی است که از تجهیزات صندوق فروشگاهی بهره مند می باشد.

 

 


برای مطالعه متن کامل این مقاله لطفاً به لینک زیر در سایت پارمیس مراجعه کنید

https://www.parmisit.com/support/training-center/articles/item/2425


 

نرم افزار حسابداری ، نرم افزار حسابداری شرکتی ، نرم افزار یکپارچه ، صندوق فروشگاهی ، نرم افزار حسابداری شخصی ، صندوق فروشگاهی ابری ، نرم افزار حسابداری بازرگانی ، نرم افزار حسابداری تولیدی

  

فناوری اطلاعات پارمیس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

 

  آپارات پارمیس توییتر پارمیس  فیسبوک پارمیس  گوگل پلاس پارمیس  اینستاگرام پارمیس  لینکدین پارمیس  تلگرام پارمیس

  

فناوری اطلاعات پارمیس تولید کننده نرم افزار های یکپارچه مالی ، اداری و سازمانی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.