نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس-نرم افزار یکپارچه ERP استار-نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه
نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس-نرم افزار یکپارچه ERP استار-نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه

پیش بینی محبوبیت نرم افزار حسابداری در آینده


از گذشته تا به امروز حسابداری دستخوش تغییرات بسیاری بوده است و روی کار آمدن نرم افزارهای حسابداری توانسته تا حد زیادی از مشکلات متداول حسابداری به 

روش های سنتی بکاهد. استفاده از ابزارهای هوشمند مانند، تبلت، موبایل، کامپیوتر، لپ تاپ و ... توانسته دستیابی به این امکان یعنی حسابداری به روش مکانیزه و با استفاده از نرم افزار را ساده تر نماید.

قطعاً افرادی که از دیرباز در حرفه حسابداری مشغول به کار بوده اند به نسبت افرادی که تازه در این حرفه مشغول به کار شدند، این تفاوت را بهتر درک میکنند. چرا که تسهیل امور حسابداری از طریق نرم افزار حسابداری و نرم افزار مالی به نسبت انجام امور و گزارشگیری های پیچیده به صورت دستی برای این دسته از افراد ملموس تر است.

 

حسابداری سنتی در مقایسه با نرم افزار حسابداری

 

ممکن است در نگاه اول، درصد کمی از افراد در مقابل تکنولوژی های جدید بازخورد خوبی را از خود نشان ندهند و برای استفاده از این تکنولوژی های جدید و به کار گیری آنها در امور روزمره مقاومت کنند. اما بر خلاف این باور، استفاده از تکنولوژی و دانش جدید در این عرصه به نوعی است که هرچقدر یک تغییر جدید بتواند فرآیند کار را سریعتر پیش ببرد بعد از گذشت مدت زمان کمی محبوبیت بالاتری پیدا خواهد کرد.

حال میخواهیم برای حرفه حسابداری و در کنار آن نرم افزار حسابداری در آینده پیش بینی هایی داشته باشیم و ببینیم تا چه اندازه پیشرفت تکنولوژی می تواند در محبوبیت نرم افزارهای مالی اثر گذار باشد.

بر اساس نظرات کارشناسان این حرفه خوش‌بینی زیادی در آینده حسابداری وجود دارد. پیش بینی می‌شود که تا سال ۲۰۲۰ بهره‌وری مالی دو یا سه برابر افزایش خواهد یافت و با این میزان بهره‌وری هزینه‌های سازمانی به میزان ۴۰ درصد کاهش می‌یابد.

از طرفی این اطمینان وجود دارد که کارهای روتین جای خود را به تجزیه و تحلیل‌های پیشرفته بدهند. چرا که امروزه با توجه به وجود ابزارهای هوشمند برای حسابداری، ضمن حذف هزینه های اضافی نیروی انسانی برای شرکت ها، تا حد قابل توجهی در زمان نیز صرفه جویی شده است. از همین رو پیش بینی می شود که در آینده کارایی نیروی انسانی بیشتر از امروز خواهد بود و ورود دستگاه ها و ابزارهای جدیدتر می تواند در این زمینه تاثیر بالایی داشته باشد.

 

برای مطالعه متن کامل این مقاله لطفاً به لینک زیر در سایت پارمیس مراجعه کنید

https://parmisit.com/support/training-center/articles/item/2423

 

نرم افزار حسابداری ، نرم افزار حسابداری شرکتی ، نرم افزار یکپارچه ، صندوق فروشگاهی ، نرم افزار حسابداری شخصی ، صندوق فروشگاهی ابری ، نرم افزار حسابداری بازرگانی ، نرم افزار حسابداری تولیدی

  

فناوری اطلاعات پارمیس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

 

  آپارات پارمیس توییتر پارمیس  فیسبوک پارمیس  گوگل پلاس پارمیس  اینستاگرام پارمیس  لینکدین پارمیس  تلگرام پارمیس

  

فناوری اطلاعات پارمیس تولید کننده نرم افزار های یکپارچه مالی ، اداری و سازمانی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.