نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس-نرم افزار یکپارچه ERP استار-نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه
نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس-نرم افزار یکپارچه ERP استار-نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه

مزایای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مزایای مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری به نوعی ترکیب و استفاده هم زمان بخش فروش ، بازاریابی ، فرآیندها ، مشتری مداری ، افراد و فناوری است که هدف از ایجاد آن افزایش تعداد مشتری ، افزایش ارتباط موثرتر با مشتری ، وفاداری و نگهداری مشتری است در واقع یک استراتژی موثر برای افزایش روند کسب و کار است که سودآوری و رضایت بیشتر مشتری را به همراه دارد.روشی که در CRM بکار گرفته می شود در راستای کشف و یادگیری رفتار و نیازهای مشتری برای بدست آوردن ارتباط موثر و قوی تر با آنان است.مبنای مدیریت ارتباط با مشتری ارزشی است که به مشتری داده می شود و این ارزش موضوعی است که مشتری درک مثبتی نسبت به آن دارد.

CRM یک راهکار تجاری است که شامل تمامی فعالیت هایی است که در مرحله اول به جمع آوری و تحلیل اطلاعات مشتریان برای درک بهتر نیازمندی های مشتریان می پردازد که در نتیجه این مرحله میتوان محصولات و خدمات مرتبط با درخواست های آنان را ارائه کرد بنابراین میتوان گفت با پیاده سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری قدرتمند ، فروش و وفاداری بیشتر مشتریان را تضمین خواهیم کرد.

بازار سنجی + بازار سازی + بازار داری = CRM

نکته : در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM تمرکز اصلی بر حفظ مشتری استوار است.

نرم افزار حسابداری پارمیس

از دیگر مزایای اصلی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • بهینه سازی و بهبود خدمت رسانی به مشتریان بدون افزایش هزینه در ارائه خدمات
  • افزایش بهبود توانایی های سازمان در جذب و نگهداری مشتری
  • بیشینه ساختن ارزش دائمی هر مشتری
  • آشنایی بیشتر با نیازمندی ها و تمایلات مشتریان
  • ایجاد بسترهای مناسب جهت مراجعه مجدد مشتری
  • صرفه جویی در هزینه های تبلیغ خدمات شرکت/سازمان به دیگران
  • افزایش کمی و کیفی خدمات به مشتریان
  • افزایش سرویس دهی و خدمات رسانی به مشتریان 
  • ارائه با کیفیت خدمات 
  • کاهش مشکلات ارتباط با مشتریان .....

برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید

www.parmisit.com

 نرم افزار حسابداری ، نرم افزار حسابداری شرکتی ، نرم افزار یکپارچه ، صندوق فروشگاهی ، نرم افزار حسابداری شخصی ، نرم افزار حسابداری موبایل ، نرم افزار حسابداری بازرگانی ، نرم افزار حسابداری تولیدی

 

فناوری اطلاعات پارمیس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

 

  آپارات پارمیس توییتر پارمیس  فیسبوک پارمیس  گوگل پلاس پارمیس  اینستاگرام پارمیس  لینکدین پارمیس  تلگرام پارمیس

 

فناوری اطلاعات پارمیس تولید کننده نرم افزار های مالی ، اداری و سازمانی 

مدیریت ارتباط با مشتری برای مشاوران املاک

 بازار گرم مشاوران املاک، این روزها بسیار پر رقابت شده به گونه ای که ابزارهای جدیدی مثل وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فعال در زمینه مشاوره املاک، صفحات و کانال‌های خرید و فروش و اجاره املاک در شبکه‌های اجتماعی و... موجب کاهش مراجعه مستقیم مشتریان به بنگاه‌های املاک شده است. CRM راهکاری است که به دفاتر املاک کوچک یا شرکت‌های بزرگ فعال در این صنف، کمک می‌کند تا بتوانند ارتباط موثرتری با مشتریان‌شان برقرار کنند و در این بازار حرفی برای گفتن داشته باشند و بخشی از آن را سهم خود کنند.از اهداف این ابزار می توان به تسهیل امور بازاریابی و خرید ، فروش که از جمله امور مهم در مشاوره املاک است اشاره کرد.

به وسیله این راهکار می توان کلیه امور مربوط به این حوزه کاری اعم از بازاریابی ، پیش فروش و فروش انواع پروژه های ساختمانی اعم از مسکونی و تجاری ، رهن ، اجاره و ... را به آسانی مدیریت نمود.

 فناوری اطلاعات پارمیس

نرم‌افزار CRM این امکان را به شما می‌دهد که اطلاعات مورد نیاز خود از مشتریان تان ذخیره کنید و با استفاده از نرم افزار CRM، مشتریان خودتان را بهتر بشناسید، جریانات بازار را دنبال و کشف کنید و استراتژی‌های بازاریابی مناسبی با توجه به علاقمندی مشتریان‌تان بکار بگیرید. هرچه اطلاعات شما درباره مشتریان‌تان بیشتر باشد، می‌توانید متناسب با نیاز هر مشتری خدمات بهتری را به آنان ارائه کنید.

در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری تمامی امور به صورت یکپارچه ، متمرکز و سیستماتیک مدیریت می گردد که از مزایای سیستم های یکپارچه می توان به مدیریت آسان فعالیت های سازمان اعم از کانال های مختلف ارتباطی که از طریق تلفن ، پیامک ، ایمیل و جلسات حضوری انجام می شود اشاره کرد....

برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید

www.parmisit.com

 نرم افزار حسابداری ، نرم افزار حسابداری شرکتی ، نرم افزار یکپارچه ، صندوق فروشگاهی ، نرم افزار حسابداری شخصی ، نرم افزار حسابداری موبایل ، نرم افزار حسابداری بازرگانی ، نرم افزار حسابداری تولیدی

 

فناوری اطلاعات پارمیس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

 

  آپارات پارمیس توییتر پارمیس  فیسبوک پارمیس  گوگل پلاس پارمیس  اینستاگرام پارمیس  لینکدین پارمیس  تلگرام پارمیس

 

فناوری اطلاعات پارمیس تولید کننده نرم افزار های مالی ، اداری و سازمانی 

معرفی نرم افزار : نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس استار

سیستم پرسنلی و حقوق و دستمزد یکی از مهمترین عوامل مدیریت منابع انسانی است. بکارگیری صحیح این سیستم تاثیر مثبتی در جذب نیرو رضایت کارکنان و همچنین ایجاد عوامل انگیزشی در پرسنل را بهمراه خواهد داشت. سیستم حقوق و دستمزد وظیفه پرداخت و هزینه یابی واحد های داخلی، تولیدی و پشتیبانی که از اصلی ترین عوامل هزینه های هر سازمان و .مجموعه و همچنین یکی از عوامل بهاء تمام شده که بخش محاسبه دستمزد کارکنان می باشد را به عهده دارد

ستاره ها

- معرفی کارفرما به صورت نامحدود 

- امکان تعریف چارت سازمانی و محل خدمت 

- معرفی آیتم های حقوقی به تعداد نامحدود و همچنین قابلیت استفاده به صورت نامحدود از آیتم های حقوقی در استخدام های مختلف بدون نیاز به تعریف مجدد 

- معرفی آیتم های کارکردی به تعداد نامحدود و همچنین قابلیت استفاده از آیتم های کارکردی به صورت نامحدود در استخدام های مختلف بدون نیاز به تعریف مجدد 

- معرفی انواع ماموریت به صورت نامحدود ( ساعتی ، روزانه و ...)

- معرفی انواع مرخصی به صورت نامحدود ( ساعتی ، روزانه و ...) 

- معرفی آیتم های پرسنلی به صورت نامحدود

-  آیتم های پرسنلی قابلیت دریافت متن ، تاریخ ، شرط ، مقدار ، مبلغ و ... نیز دارند همچنین در ذیل نمونه ای از آیتم های  پرسنلی تعریف شده اند : 

تعداد فرزندان 

سایز پیراهن 

تاریخ استخدام 

اضافه کار ثابت 

شماره حساب بانکی 

شماره کارت

برخی امکانات

- امکان استفاده از آیتم های پرسنلی در حکم و همچنین فرمول نویسی فیش های حقوقی 

- معرفی انواع استخدام به تعداد نامحدود ( قراردادی ، کارمزدی ، ساعتی و ... ) 

- معرفی انواع فیش حقوقی به تعداد نامحدود ( قراردادی ، عادی ، بیمه ، کارمزدی ، ساعتی و ... ) 

- فرمول نویسی آیتم های فیش حقوقی و تعیین پیش شرط به صورت نامحدود برای هر یک از آیتم های فیش حقوقی 

- امکان آرشیو فرمول ها و حکم های پرسنلی 

- امکان تعریف الگوی حساب برای حساب هایی نظیر ( بازاریاب ، خرید ، حق بیمه سهم کارگر و کارفرما ، سازمان تامین اجتماعی  ، هزینه حقوق و دستمزد ، وام و ... ) جهت صدور سند حقوق و دستمزد

- امکان صدور کارکرد ماهانه برای هر پرسنل به صورت نامحدود 

- امکان ثبت ، تایید و تهیه گزارش بانک مساعده پرسنل 

- امکان صدور سند به صورت جداگانه برای تک تک پرسنل یا به صورت گروهی یا بر اساس مرکز هزینه و ... 

- امکان تعیین تاریخ صدور سند توسط کاربر 

- امکان نمایش مانده حساب های خاص پرسنل نظیر حساب بازاریاب ، حساب مساعده ، حساب خرید پرسنل و ....) در فیش  حقوقی به صورت اتوماتیک برای هر پرسنل

- امکان صدور فیش به صورت اتوماتیک برای تمامی پرسنل 

- امکان صدور سند حقوق و دستمزد به صورت اتوماتیک برای تمامی پرسنل 

- امکان ثبت وام ، تقسیط ، نمایش در فیش و همچنین ثبت سند وام به صورت اتوماتیک 

- امکان تنظیم فونت ، سایز و رنگ فیش های حقوقی 

- امکان تعیین محل نمایش آیتم های فیش ( مزایا ، کسورات ، توضیحات ) 

- امکان تعریف آیتم های فیش به صورت محاسباتی و عدم نمایش آن در فیش 

- امکان ثبت سند برای برخی از آیتم های فیش حقوقی 

- امکان نمایش یا عدم نمایش آیتم هایی که برای برخی از پرسنل مانده آن صفر خواهد شد به عنوان مثال برای برخی از پرسنل می توان پاداش ماهانه در نظر گرفت اما برای پرسنلی که مشمول پاداش نخواهند شد آیتم مورد نظر در فیش آنها نمایش داده نشود

- امکان صدور و چاپ فیش حقوقی به صورت جداگانه برای هر پرسنل یا گروهی 

- تهیه گزارش بانک ، بیمه و دارایی

 

تصاویر نرم افزار حسابداری پارمیس استار - زیر سیستم حقوق و دستمزد

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس استارتصاویر نرم افزار حسابداری پارمیس استار - زیر سیستم حقوق و دستمزد        تصاویر نرم افزار حسابداری پارمیس استار - زیر سیستم حقوق و دستمزد

                            

ئ                               تصاویر نرم افزار حسابداری پارمیس استار - زیر سیستم حقوق و دستمزد

 

 

فناوری اطلاعات پارمیس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

 

  آپارات پارمیس توییتر پارمیس  فیسبوک پارمیس  گوگل پلاس پارمیس  اینستاگرام پارمیس  لینکدین پارمیس  تلگرام پارمیس

 

فناوری اطلاعات پارمیس تولید کننده نرم افزار های مالی ، اداری و سازمانی 

معرفی نرم افزار : نرم افزار بازرگانی (خرید و فروش) پارمیس استار

سیستم بازرگانی ، مهمترین زیر سیستم در میان سیستم های لازم برای اداره اکثر قریب به اتفاق کسب و کارهاست. چه بسا بسیاری از کاربران فقط داده های خود را در فرم های مربوط به بازرگانی وارد می کنند و از همینجا نیز گزارشات مورد نیاز خود را دریافت می کنند و با هیچ سیستم دیگری سر و کار ندارند. (گرچه در باطن سیستم حسابداری در همه این عملیات ها درگیر است.) این سیستم محل وارد کردن اطلاعات مربوط به کالاهای خریداری شده و فروش رفته است. مدیران بازرگانی و فروش در هرشرکت و موسسه ای به کنترل موجودی محصول، تحویل به موقع محصول به مشتری، کنترل مانده حساب مشتریان، و کنترل اعتبار مشتریان و انواع مولفه های دیگر مربوط به فروش نظارت دارند و این سیستم ابزار مناسب جهت این نظارت را در اختیار ایشان می گذارد.

ستاره ها

-  امکان تعریف لیست های قیمت بصورت ثابت و محاسباتی براساس قیمت تمام شده، آخرین قیمت سیستم، آخرین قیمت به مشتری

-  امکان تعریف مراکز فروش بصورت درختی

-  امکان تعریف مسیرها بصورت ساختاردرختی با کد مسیر مشخص

-  امکان افزایش یا کاهش قیمت ها بصورت مبلغی و درصدی

-  امکان تعیین تخفیفات و اشانتیون به طرف حسابهای خاص یا به گروه خاصی از اشخاص

-  امکان تعیین بازه تاریخی مشخص برای اعمال تخفیف جشنواره فروش

-  امکان مشخص کردن ارزی بودن فاکتور و تعیین نوع ارز

-  امکان تسویه فاکتور و ارتباط با سیستم خزانه (دریافت و پرداخت)

-  امکان فیلترینگ پیشرفته فاکتورها با مشخصه های تاریخی، مبلغی، نام بازاریاب، نام خریدار، مسیر و....

-  گزارشات فصلی خرید و فروش

-  گزارش جمع گردش بازاریابان، مشتریان، کالاها و ...

برخی از امکانات

امکان تعریف گروه های اصلی مشتریان و کد دهی به گروه های اصلی طبق سطوح کدینگ

-  امکان مشخص کردن لیست قیمت هایی که باید در سیستم دیده شوند

-  امکان تعریف انواع تسویه اعم از نقد و چک و ... با امکان تعیین تعداد روز تسویه

-  امکان تعیین اینکه رسید یا حواله برای انواع اسناد خرید و فروش بطور دستی بخورد یا اتوماتیک

-  امکان تعیین مجوز برای ثبت انواع فاکتورها با موجودی منفی انبار

-  نگهداری نمونه امضا، تصویر و شماره حسابها و کارت های هر شخص

-  امکان ثبت یادآوری زمان تسویه برای هر فاکتور بطور اتوماتیک

-  امکان تعریف گروهبندی های فاکتورها بصورت نامحدود

-  امکان انتخاب کالاهای خاص و تعیین لیست قیمت خرید و فروش برای آن ها

-  امکان تعیین تخفیف بصورت مبلغی و یا درصدی

-  امکان کپی و جایگذاری اقلام فاکتور

-  امکان طراحی چاپ فاکتور به صورت کاملا حرفه ای

-  امکان تنظیم ستونهای فاکتور برای صدور

-  جستجوی پیشرفته فاکتورها بر اساس یک کالای خاص، یک مشتری خاص، میزان سودی خاص، از انباری خاص یا ...

برخی از گزارش ها

-  امکان تنظیم تعداد چاپ برای انواع فاکتور

-  امکان مشخص کردن قطع چاپ (A۴, A۵,سانتی ۸)

-  امکان تنظیم چاپ در فاکتور سربرگ دار

-  گزارش گردش کالاها بصورت ریز و یا جمع با فیلترهای متنوع

-  گزارش فروش تجمعی کالا ( به تفکیک روز) برای کلیه کالاها یا کالای خاص و محاسبه سود یا زیان فروش روزانه و ارائه کاردکس فروش تجمعی

-  گزارش صورتحساب مشتری مشتمل بر کلیه عملیات مالی و ریز کالاهای خریداری شده یا فروخته شده به مشتری مورد نظر در هر مقطع زمانی دلخواه

-  گزارش موجودی کالا، قیمت تمام شده، سود و زیان به تفکیک انبار در فاصله تاریخی معین

-  گزارش سود یا زیان هر فاکتور به تفکیک اقلام کالا (قابل مشاهده از درون فاکتور) و سود یا زیان عملیات فروش به تفکیک فاکتورها و در هر مقطع زمانی دلخواه

-  امکان چاپ برچسب بارکد و قیمت کالا

 نرم افزار پارمیس اِستار (ERP) (برنامه ریزی یکپارچه منابع سازمانی)

فناوری اطلاعات پارمیس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

 

  آپارات پارمیس توییتر پارمیس  فیسبوک پارمیس  گوگل پلاس پارمیس  اینستاگرام پارمیس  لینکدین پارمیس  تلگرام پارمیس

 

فناوری اطلاعات پارمیس تولید کننده نرم افزار های مالی ، اداری و سازمانی 

ذخیره مطالبات مشکوک الوصول Allowance for doubtful accounts

 بر اساس اصل محافظه کاری ( اصول محدود کننده ) و اصول دیگری همچون اصل مقابله یا تطابق هزینه ها با درآمدها ( اصول اساسی ) در حسابداری در صورتی که نسبت به وصول قسمتی از حسابهای دریافتنی ( مطالبات ) در آینده مشکوک هستیم اقدام به شناسایی نموده و ثبت های حسابداری مربوط به آن را در دفاتر وارد می کنیم .

برای ثبت مطالبات مشکوک الوصول در دفاتر دو روش داریم :

روش استفاده از حساب ذخیره مطالبات مشکوک الوصول
روش حذف مستقیم مطالبات سوخت شده

روش ایجاد ذخیره : این روش زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که نسبت به وصول قسمتی از مطالبات در آینده مشکوک هستیم و احتمال می دهیم که این مطالبات را نتوانیم وصول کنیم ، در این صورت با ایجاد ذخیره از طریق بدهکار کردن حساب هزینه مطالبات مشکوک الوصول و بستانکار کردن حساب ذخیره مطالبات مشکوک الوصول ، ثبت های مربوطه را در دفاتر انجام می دهیم .

در روش ایجاد ذخیره ، در صورتیکه در آینده مشخص شود ، مطالباتی را که قبلا مشکوک الوصول شناسایی کرده ایم و از بابت آن در حساب ها ذخیره موردنیاز را ایجاد نموده ایم ، کاملا سوخت شده و دیگر وصول نخواهند شد ، با بدهکار کردن حساب ذخیره مطالبات مشکوک الوصول و بستانکار کردن حساب های دریافتنی از دفاتر خارج می کنیم .

براساس این روش هرگاه مطالبات سوخت شده قبلی مجددا وصول شوند ( چه در این دوره مالی وچه در دوره های ملی آتی ) لازم است ثبت های زیر انجام شوند:

ثبت احیای مجدد مطالبات سوخت شده باتوجه به این روش:

۱- حسابهای دریافتنی 

۲- ذخیره مطالبات مشکوک الوصول 

ثبت وصول آن مطالبات :

۱- بانک/صندوق 

۲- حسابهای دریافتنی

روش حذف مستقیم : این روش زمانی مورداستفاده قرار می گیرد که نسبت به غیرقابل وصول بودن مطالبات در آینده اطمینان کامل داریم و هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد . در این روش آن قسمت از مطالبات غیرقابل وصول را با بدهکار کردن حساب هزینه مطالبات سوخت شده و بستانکار کردن حساب های دریافتنی از دفاتر خارج می کنیم .

روش حذف مستقیم روش ساده ای است که در بسیاری از موسسا ت کوچک قابل اجرا است ولی با اصول حسابداری مغایراست .این روش دو اصل واقعیت و تطابق را خدشه دار می کنه یعنی اصول را در نظر نمی گیرد.

تذکر:در تمام موسسات بزرگ و کوچک درسال اول تاسیس روش مورد استفاده برای حذف مطالبات سوخت شده روش حذف مستقیم است.

نکته : حساب ذخیره مطالبات مشکوک الوصول یک حساب دائمی با ماهیت بستانکار می باشد که در پایان هر دوره مالی مانده این حساب در ترازنامه در زیر حسابهای دریافتنی نشان داده شده و از حسابهای دریافتنی کسر می شود .

 فناوری اطلاعات پارمیس

پذیرش ذخیره مطالبات مشکوک الوصول مشروط به رعایت موارد مندرج در بند ۱۱ ماده ۱۴۸ قانون مالیات های مستقیم می باشد. براساس مفاد آئین نامه اجرائی موضوع بند (۱۱) ماده ۱۴۸ اصلاحی قانون مالیاتهای مستقیم مصوب ۲۷/۱۱/۱۳۸۰،هزینه مطالبات مشکوک الوصول و منظور نمودن ذخیره آن در صورت رعایت شرایط زیر در حساب مالیاتی قابل قبول خواهد بود:‎

• ذخیره ایجاد شده برای مطالبات مشکوک الوصول بایستی در دفاتر موسسه به حساب مخصوص منظور شده باشد، تا زمانی که طلب وصول گردد یا لاوصول بودن آن محقق شود.‎

• هزینه مطالباتی که مربوط به طلب از کارمندان، مدیران، سهامداران یا شرکاء و شرکتهای تابعه می باشد قابل قبول نخواهد بود.‎

• هزینه منظور شده برای مطالبات مشکوک الوصول منحصراً باید در ارتباط با فعالیت موسسه باشد.‎

• میزان ذخیره مطالبات مشکوک الوصول برای هر یک از بدهکاران که احتمال لاوصول بودن طلب آن موجود باشد به صورت جداگانه مشخص و تعیین شده باشد.‎

• مطالبات لاوصول به شرط اثبات آن به موجب اسناد و مدارک مثبته تا میزان ذخیره مطالبات مشکوک الوصول از محل مزبور تأمین و در صورت مازاد بر میزان ذخیره، در هزینه سال مورد رسیدگی که لاوصول شدن آن محقق شود، قابل احتساب خواهد بود.

• اسناد و مدارک مربوط به احتمال لاوصول ماندن طلب موسسه که برای آن ذخیره منظور شده است از کفایت لازم برخوردار باشد.‎

• چنانچه مطالبات موسسه از پوشش بیمه ای برخوردار باشد، در صورت لاوصول بودن آن، مازاد میزان پوشش بیمه ای قابل قبول برای ایجاد ذخیره خواهد بود.‎

روش های شناسایی مطالبات مشکوک الوصول :

۱- روش درصدی از فروش های نسیه : در این روش حسابدار براساس تجربه در هر دوره مالی درصدی از مانده حساب فروش نسیه خالص را به عنوان مشکوک الوصول شناسایی نموده و در دفاتر ثبت می کند .

مثال : مجموع فروش های سالانه موسسه ای ۱۶۰۰۰۰۰۰ ریال است که ۳۰درصد آن نقدومابقی نسیه است .این موسسه همه ساله معادل ۳ درصد فروش های نسیه خود رابرای مطالبات مشکوک الوصول ذخیره درنظر می گیرد. محاسبه و ثبت ذخیره لازم به صورت زیر است :

۱۱۲۰۰۰۰۰=۷۰% * ۱۶۰۰۰۰۰۰

۳۳۶۰۰۰= ۳% * ۱۱۲۰۰۰۰۰

هزینه مطالبات مشکوک الوصول ۳۳۶۰۰۰

ذخیره مطالبات مشکوک الوصول ۳۳۶۰۰۰ ......

برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید

www.parmisit.com

 نرم افزار حسابداری ، نرم افزار حسابداری شرکتی ، نرم افزار یکپارچه ، صندوق فروشگاهی ، نرم افزار حسابداری شخصی ، نرم افزار حسابداری موبایل ، نرم افزار حسابداری بازرگانی ، نرم افزار حسابداری تولیدی

 

فناوری اطلاعات پارمیس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

 

  آپارات پارمیس توییتر پارمیس  فیسبوک پارمیس  گوگل پلاس پارمیس  اینستاگرام پارمیس  لینکدین پارمیس  تلگرام پارمیس

 

فناوری اطلاعات پارمیس تولید کننده نرم افزار های مالی ، اداری و سازمانی