نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس-نرم افزار یکپارچه ERP استار-نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه
نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس-نرم افزار یکپارچه ERP استار-نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه

آیا حقوق و دستمزد یک تابع مالی است یا یک تابع منابع انسانی؟

امروزه، مدیریت حقوق و دستمزد یک فعالیت تجاری ضروری در دنیای شرکت های بزرگ است. به طور فزاینده ای تعداد شرکت ها و موسسات بزرگی که در حال گسترش هستند در حال افزایش است و این موضوع به یک قانون تبدیل شده است بنابراین حقوق و دستمزد روند پیچیده ای را پشت سر خواهد گذاشت.

بدان معنا که تخصص در حال رشد است و تخمین ها نشان دهنده آمار بالای مدیران حقوق و دستمزد است. در سال های اخیر این حرفه به صورت دیجیتالی در حال ارائه می باشد و در شرکت های بزرگ ساختار حقوق و دستمزد یک ساختار منسجم و سودآور محسوب می شود.

کارکنان بخش حقوق و دستمزد در عوض صرفه جویی در هزینه های پرداختی، برای تعیین برنامه های پرداخت، پاداش ها و کمیسیون هایی که سود را در رابطه با قوانین و مقررات مالیاتی به حداکثر می رسانند تجزیه و تحلیل دقیقی بر روی آنها انجام می دهند.

آیا حقوق و دستمزد یک تابع مالی است یا یک تابع منابع انسانی؟ | نرم افزار حسابداری پارمیس

حقوق و دستمزد منابع انسانی

با توجه به پیچیدگی های در حال افزایش، حقوق و دستمزد شامل چند بخش در بسیاری ار شرکت ها می باشد. حقوق و دستمزد(منابع انسانی) یک اصطلاح است که برای توصیف توابع حقوق و دستمزد تحت چهارچوب منابع انسانی استفاده می شود.

در این زمینه مسائلی مطرح می شوند که باید در نهایت از دیدگاه منابع انسانی در نظر گرفته شود، بنابراین هماهنگی نزدیکی بین بخش های حقوق و دستمزد و منابع انسانی در این موارد ضروری است و به طور خاص در منابع انسانی تعیین می شوند.


برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید

www.parmisit.com

 نرم افزار حسابداری ، نرم افزار حسابداری شرکتی ، نرم افزار یکپارچه ، صندوق فروشگاهی ، نرم افزار حسابداری شخصی ، نرم افزار حسابداری موبایل ، نرم افزار حسابداری بازرگانی ، نرم افزار حسابداری تولیدی

 

فناوری اطلاعات پارمیس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

 

  آپارات پارمیس توییتر پارمیس  فیسبوک پارمیس  گوگل پلاس پارمیس  اینستاگرام پارمیس  لینکدین پارمیس  تلگرام پارمیس

 

فناوری اطلاعات پارمیس تولید کننده نرم افزار های یکپارچه مالی ، اداری و سازمانی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.